Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~DermoD



Pod wzgledem artystycznym.. jest to Twoja najlepsza praca... naprawde rewelacja!!!


na pamiatke do albumu... :/


Jak dla mnie najlepsze jestem fajnem tego typu prac.. pozdrawiam serdecznie


Jestm pod sporym wrazeniem i sam bym chcial miec cos takiego


SUUper fotka wiecej takich i tego typu .... a mniej albumowych i pamiatek dla znajomych


Zdjecie fajne.. ale do albumu.. gdzie tu jakas wartosc artystyczna? ;>


Wiem ze juz ocenialem to kiedys... ale postawnowilem znowu...

SUPER REWELACJA uwielbiam te prace


Takie troche zle filtry ponakladane ... ale ogolnie bardzo mi sie podoba.. dalbym jeszcze troche wiecej sciany:PP


Przeostrzone... ale fajne


Jezeli bylby to Twoj samochod ... ale widze ze blachy inne... wiec sorry.. ale za wstawianie takich zdjec na digart.pl mam co raz wieksza niechec do tego portalu.. to nie blog.. pamietaj o tym..


No i teraz za te prace to Cie kocham a tamta wywal blagam bo nie moge na to lego patrzec

Gratuluje


A mi sie to nie podoba ... nie przemawia.. wrecz mi sie niepodoba... ale kwestia gustu


Ja sie zawsze dziwie jak jestem we Wrocławiu ze to sie nie obali


pomysl 10/10
wykonanie 10/10
ramka 2/10 :P
tlo 5/10

Ocena ogolna: 6,75/8 = Bardzo Dobre


I want this in my room Pleas send me


Rewelacja po calosci.. no moze poza tekstetm bo trzcionka taka niebardzo:/ i postacie wyciete tez niedokladnie i ostro poszarpane.. ale OK


calkiem calkiem


rewelacja uwielbiam polaczenie fonta ze szkicem... wiecej takich jesli masz chetnie obejrze


Fotka jak screen z NFS:P


Leci na prawo..


Cukierkowe ale ... fajne


Szkoda tylko kierwocy ktore sie glaip w obiektyw i dziwnie szczerzy:P


Troche przecukierkowe takie troche z recznikow na plaze;P

(ps.rejestracje lepiej zostawic, albo ja w ogole usunac zamiast robic takie latki:P)


Szczerze mowiac napnowie z nintendo powinni to kupic:P

(nie podoba mi sie tylko prawd dolny rog:P



1 2 3 4 5 6 ... 20 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt